Obserwatorzy

środa, 29 stycznia 2014

Niebiesko-błękitny French Manicure.

Dzisiaj dorwałam wreszcie moją przyjaciółkę. Oddała się w moje ręce (co było dość odważnym posunięciem) a to co z tego wyszło możecie zobaczyć poniżej.

Asia chciała frencha, ale takiego zwariowanego stąd połączenie kobaltu i błękitu. 
Mam nadzieję, że dzięki mojej inicjatywie Asia przestanie znęcać się nad swoimi palcami :p

p.s. Mój aparat jest bardzo dokładny i ku mojemu zdziwieniu na zdjęciach french wygląda jakby nie był równy. W rzeczywistości efekt był o wiele lepszy.




8 komentarzy:

  1. Twój french zrobił na moim roku furorę <3 poza tym jeszcze raz dziękuję kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mało dokładnie (np. pomalowane skórki). Popracuj nad starannością i będzie ok. Plus za pomysł na połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. French na krótkich paznokciach to dość ciężka sprawa. A lakier ze skórek schodzi przy myciu rąk.

      Usuń
  3. To warto myć przed zdjęciami,bo to psuje odbiór:) Pomysl ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.