Obserwatorzy

wtorek, 4 lutego 2014

Manicure hybrydowy - moja opinia.

Długo zastanawiałam się nad zrobieniem sobie hybrydy. Przekonywała mnie do niej moja koleżanka, która już kilka razy ją robiła. Twierdziła, że lakier trzymał się dwa tygodnie a po zdjęciu paznokcie były w stanie nienaruszonym. Poczytałam sobie o manicurze hybrydowym w internecie i dowiedziałam się o jeszcze jednym plusie, że te lakiery nie śmierdzą tak jak zwykłe. 

Manicure hybrydowy robiła mi wykwalifikowana kosmetyczka. 
Chciałam żeby moja pierwsza hybryda była delikatna dlatego wybrałam klasycznego frencha z cyrkonami Swarovskiego.



I wszystko byłoby pięknie gdyby nie odpadające cyrkonie. Zaczęły odpadać po dwóch dniach a w miejscu po ich odpadnięciu w lakierze widoczne były dziury co nie wyglądało zbyt estetycznie.


Paznokcie w międzyczasie pomalowałam sobie zwykłym lakierem a potem bez problemu zmyłam go zmywaczem bezacetonowym. Hybryda pod spodem była w stanie nienaruszonym.

Na moich paznokciach hybryda trzymała się dokładnie dwa tygodnie. Po tym czasie lakier zaczął odpryskiwać i nawet jeden paznokieć mi się złamał. Wtedy poszłam na ściągniecie. Kosmetyczka nałożyła mi na paznokcie waciki nasączone preparatem, potem nałożyła na to folię i tak czekałam kilka minut. Następnie delikatnie podważyła pozostałe resztki patyczkiem.

Wielkim zaskoczeniem dla mnie był idealny stan paznokci po zdjęciu hybrydy. Zauważyłam, że moje paznokcie się wzmocniły i bardzo szybko urosły. 

Teraz na paznokciach znowu mam hybrydę. Następną chcę już sobie zrobić sama :) 

Czy możecie mi polecić polecić jakieś sprawdzone lakiery hybrydowe? (O Shellacu już słyszałam, ale niestety jego cena jest zbyt wysoka.)

2 komentarze:

  1. Fajnie, że napisałaś o tym. Od dawna myślałam o hybrydzie, bo miałam wrażenie, że paznokcie mi się tak nie zniszczą jak pod tipsami, a trochę ochroni je przed złamaniem.
    Wciąż wolałabym moje naturalne paznokcie, ale jak mi się połamały, to teraz nie mogę ich zapuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat bardzo lubię manicure hybrydowy. Pod warunkiem, że jest dobrze zrobiony.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.