Obserwatorzy

sobota, 6 października 2012

Złoto-brązowe paznokcie.

Jak tam żyjecie? Czujecie już jesień?
Ja się czuję jak w listopadzie ponieważ od kilku dni nieprzerwanie pada. Ja jednak lubię w takie dni wskoczyć w moje cudne różowe kalosze w kwiatki, zabrać moją błękitną parasolkę w groszki i iść na spacer. Uwielbiam wdychać deszczowe powietrze. Jednak samochodem w taką pogodę jeździć bardzo nie lubię. Szczególnie jak deszcz pada tak okropnie, że nic nie widać.

Dzisiaj paznokcie w jesiennych kolorach.  

Do wykonania zdobienia użyłam lakierów:

Trzymajcie się ciepło!

14 komentarzy:

  1. śliczny manicure ;)
    taki jesienny.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ;). Ciekawy ten złoty lakier, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę :) Lakier jest na prawdę super no i jak to Essence cena jest bardzo przystępna :)

      Usuń
  3. Ładne, jesienne kolorki :)

    P.S. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;*
    A już jutro zapraszam na wpis z recenzją różu Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno zajrzę :) Ja również dziękuję ;*

      Usuń
  4. A ja lubię jazdę samochodem w deszczu - cieszę się, że nie jestem wtedy na zewnątrz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak jak siedzę w domu a na dworze pada i jest okropnie zimno :)

      Usuń
  5. Fejniee tuu . ; D
    Mam nadzieję, że także spodoba Ci się mój blog : http://no-perfection-here-ideality.blogspot.com/ .
    Od razu zapisuję się do obserwowanych, myślę, że uczynisz to samo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przśliczne, kiedyś robiłam sobie często podobne ale twoje dużo ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te pazurki:) Bardzo dokładnie i ze starannością zrobione po prostu super ;) oczywiście będę obserwować i zapraszam do mnie ;) http://kala1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.