Obserwatorzy

piątek, 8 listopada 2013

HAUL ZAKUPOWY: "ZDROWE" Lakiery bez DBP, toluenu i formaldehydu czyli akrylowe lakiery Sally Hansen Hard As Wraps.

Nareszcie przyszła paczka z lakierami :D

Lakiery pochodzą z firmy Sally Hansen z serii Hard As Wraps Acrylic Gel + Nylon.

Ciekawe pewnie jesteście co jest w nich takiego fajnego?

1) Na opakowaniu jest informacje, że lakiery te nie posiadają szkodliwych substancji takich jak: DBP (obecnie zakazana substancja chemiczna, u szczurów laboratoryjnych powodowała nowotwory), toluenu czy formaldehydu. Na braku tych substancji zależało mi bardzo, ponieważ te dwie ostatnie silne podrażniają moje oczy i drogi oddechowe i z tego powodu musiałam wyeliminować odżywki Eveline z mojej kolekcji.
2) Lakiery są też bardzo wygodne, ponieważ same w sobie działają jak odżywka i wystarczy nałożyć je bezpośrednio na paznokieć. Bardzo podobają mi się takie proste rozwiązania. (Mówię tu o tych lakierach kolorowych bo ten przeźroczysty jest to pewnie dobrze Wam znana odżywka i tylko ona została kupiona jako baza).
3) Wybór kolorów jest dość duży

Co o nich na opakowaniu pisze o nich producent :


Masz: 

Kruche, delikatne, rozdwojone oraz popękane paznokcie, które potrzebują ochrony.
Lakier kolorowy utrzymuje się na twoich paznokciach krócej niż tydzień.


Chcesz mieć:
Twarde i nierozdwajające się paznokcie.
Trwały kolor, który pozostanie na długo.

Jak to działa:
Opatentowana formuła z żelem akrylowym natychmiastowo i długotrwale uszczelnia i utwardza paznokcie a jego warstwa owija płytkę tafla i wygładza, dając lśniące wykończenie.
Nylon wzmacnia paznokcie i pomaga zapobiegać odpryskom i rozdwajaniu. Profesjonalny pędzelek zapewnia ultra gładki kolor bez skazy. Wytrzymały pędzelek i proste piękno w jednym kroku.

Będziesz miała:
Twardsze, silniejsze, zdrowo wyglądające paznokcie plus wygładzony, błyszczący kolor który trwa przez długie tygodnie.

Podana jest jeszcze informacja, że musimy zaaplikować dwie warstwy lakieru.

Informacji o tych lakierach na polskich stronach i blogach  nie znalazłam, a myślę, że lakiery są na prawdę warte zainteresowania. Amerykańską (pozytywną) recenzję możecie przeczytać tu.

Zobaczymy jak lakiery sprawdzą się w rzeczywistości :) 

Regularnie (co tydzień lub dwa, w zależności od tego jak długo utrzymają się na moich paznokciach) będą pojawiały się recenzje każdej z nich.
Ich cena waha się od 5 do 10 zł. Uważam, że jak za takie lakiery to na prawdę niewiele.

Lakierów tych w polskich sklepach nie widziałam, kupiłam je na Allegro u tego (przemiłego) Sprzedającego 
MadeIn_USA.

Linki do poszczególnych recenzji:
White Tip
Magenta Creme

A czy Wy znacie te lakiery?

14 komentarzy:

  1. Kojarzę te lakiery ale nigdy nie miałam okazji ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o niech. może wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już wiem co tak wykręca mój nos podczas malowania odżywkami Eveline.
    Lakierów tej firmy nie mam, jedynie odżywkę. Kuszą, zwłaszcza fakt, że nie trzeba pod nie dawać odżywki, bo jest już w lakierze. Kolory wybrałaś śliczne, jestem ciekawa jak sprawdzi się biel.:)

    30-ty obserwator wita!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi jest miło :) Dziękuję bardzo, biel jako pierwsza jest testowana :)

      Usuń
  4. Otagowałam Cię : http://lovemecosmeticsdream.blogspot.com/2013/11/tag-libster-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miły komentarz. Kształt paznokcia jest jednak trochę poprawiony przy przedłużaniu. naturalny rozchodzi się na boki. Ogólnie wyglądają tak: http://2.bp.blogspot.com/-bYKqFiOiDNI/Th93BV2_0FI/AAAAAAAAAdo/cG1_c6c7Cus/s640/DSC01271.JPG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej są wyjątkowe :) Chociaż na tym zdjęciu wygląda bardzo zwyczajnie :)

      Usuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz. Dzięki za powyzszy post, będę miała na uwadze;)
    >obserwuję od dzisiaj>opcja

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa efektów , moje paznokcie ostatnio są w fatalnym stanie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu chciałabym je przygarnąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że te lakiery byłyby też dobre i dla mnie (ograniczony czas to raz, a dwa to bardzo lubię rzeczy typu 2w1) , poza tym, te 2 na dole zdjęcia wydają się mieć kapitalne kolory :D <- Jołi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.