Obserwatorzy

środa, 13 listopada 2013

PODWÓJNY TAG: Libster Award po raz drugi czyli kilka informacji o mnie :)

W ostatnim czasie zostałam dwa razy otagowana i tak jak Kala odpowiem na te tagi w jednym poście. No to zaczynamy :)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.   Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"...

... Zmieniam trochę zasady i taguję was WSZYSTKIE :)
Macie ochotę to też zróbcie taki TAG i koniecznie podajcie mi do niego linka w komentarzach :)

Pierwsza zostałam otagowana przez
LoveMeCosmeticsDream.

1. Ulubiona marka kosmetyków?
Mam ulubione kosmetyki z różnych firm. 
2. Ulubiony lakier do paznokci?
Jak trudno jest mi się zdecydować na jeden kolor. Bardzo lubię czerwony lakier z Bell'a w kolorze 405.
3. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
A może być wyspa? :) Bardzo chciałabym pojechać na Madagaskar.
4. Wolisz sukienki czy spodnie?
Zdecydowanie wolę spodnie bo są o wiele wygodniejsze :) 
5. Na Twoich paznokciach najczęściej goszczą ciemne kolory czy jasne?
Na moich paznokciach lakiery ciemne pojawiają się niezwykle rzadko. O wiele bardziej wolę te radośniejsze kolory.
6. Ulubiona piosenka?
Obecnie bardzo podoba mi się piosenka Anny Marii Jopek - "Na dłoni". Piosenka ma w sobie głęboki sens i przesłanie.
7. Jakieś uzależnienie?
A kto ich w dzisiejszych czasach nie ma? :) Moim uzależnieniem jest malowanie paznokci. Ach ten zapach lakierów ;)
8.Ulubione kwiaty?
Moje ulubione kwiaty to piwonie. 
9. Ile lakierów liczy Twoja kolekcja?
Moja kolekcja liczy około 40 lakierów.
10. Książka czy film?
Zdecydowanie książka w domowym zaciszu. Do tego kocyk, ciepła herbata i dobra czekolada z orzechami :)
11. Wieś czy wielkie miasto?
Zdecydowanie wieś. Niestety od dziecka mieszkam w mieście i na wieś wyjeżdżałam tylko czasowo, ale ten klimat, urok i spokój wsi mnie urzekł. No i te czyste powietrze... W przyszłości mam zamiar się na nią przeprowadzić :)


Potem zostałam otagowana przez Kale.

1) Jak często malujesz paznokcie?

Trudno jest mi to stwierdzić, ponieważ zawsze czekam aż lakier zacznie opryskiwać i dopiero wtedy się za to zabieram.
2) Jak często się malujesz?
Stawiam na naturalny wygląd więc rano tylko krem i korektor :) Natomiast w weekendy maluje się mocniej i większą ilością kosmetyków.
3) Czy mała ilość osób na blogu zniechęcała Cię do jego prowadzenia?
Nie.
4) Ulubiony film?
Mam takich kilka. Między innymi "Wielki Gatsby"
5) Bez czego nie ruszysz się z domu?
Oczywiście bez portfela i notesu w którym mam wszystko.
6) Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
Bloguje i uczę się matmy <ciężki los studenta>
7) Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
Każda pora roku ma swoje wady i zalety:)
8) Jakiej muzyki słuchasz?
Prawie każdej.
9) Ulubiony strój?
Musi być elegancki i gustowny.
10) Ostatnio przeczytana przez Ciebie książka?
"Wielki Gatsby" - recenzja już wkrótce :)
11) Kraj, który chciałabyś odwiedzić?
Na to pytanie odpowiedziałam już wcześniej :)

Pytania dla Was:

1. Co najbardziej denerwuje Cię na blogach?
2. Jaki jest Twój ulubiony blog?
3. Jak zaczęła się Twoja blogowa przygoda?
4. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jaką mogłabyś polecić?
5. Jaki lakier lubisz najbardziej?
6. Jakie miejsce chciałabyś zwiedzić?
7. Co najbardziej denerwuje Ciebie w ludziach?
8. Jaka jest Twoja ulubiona herbata?
9. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś żyć?
10. Czy masz rodzeństwo?
11. Masz motto życiowe?

3 komentarze:

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.