Obserwatorzy

niedziela, 25 sierpnia 2013

Dla Lakieromaniaczek - Wzornik lakierów.

 Dziś o bardzo przydatnej rzeczy dla wszystkich Lakieromaniaczek :)

Często idąc na zakupy kupujemy lakier po czym przychodzimy do domu i okazuje się, że w naszej kolekcji znajduje się bardzo podobny kolor.

Dlatego bardzo dobrym rozwiązaniem jest stworzenie własnego wzornika lakierów. Jest niewielki więc bez problemu można go zabrać ze sobą na zakupy.

Sam wzornik zakupiłam na Allegro za około 5 zł.
Dostępne są dwa rodzaje: przeźroczysty albo mleczny. 
Ja wybrałam kolor mleczny, ponieważ chciałam uzyskać jak najbardziej naturalny efekt.


Jestem bardzo zadowolona z takiego rozwiązania, ponieważ teraz kiedy chcę pomalować paznokcie nie muszę przekopywać całego pudełka z lakierami tylko wyciągam wzornik, wybieram kolor i maluje paznokcie. Dzięki temu oszczędzam dużo czasu :)

A czy Wy macie już swoje wzorniki? :)

9 komentarzy:

  1. O widzisz cudny pomysł. Muszę go skraść tobie. MOGĘ?

    OdpowiedzUsuń
  2. zamierzam taki kupić, a nawet z 5, bo mam około 100 lakierów hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również myślę nad zakupem wzorników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nasza paleta kolorystyczna się znacznie różni (a wiesz, że też mam dość sporawą kolekcję, co prawda lakierów od Chińczyków ale zawsze :D ) ale któryś z tych beżów bym Ci ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też się zastanawiam nad kupnem takich wzorników, tylko czy przed nałożeniem lakieru trzeba płytkę zmatowić czy od razu nakładałaś kolor?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.