Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

Recenzja: Lakier Bell - Glam Wear, Neon Colour 06

Zmieniam trochę formę recenzji lakierów. Mam nadzieję, że teraz będzie bardziej czytelniejsza :)

Dzisiaj obiecana recenzja lakieru Bell z serii Glam Wear, Neon Colour w kolorze 06.



Nie zwracajcie proszę uwagi na te pomalowane skórki. Paznokcie były świeżo po malowaniu a lakier jest strasznie rzadki.

Firma: Bell
Seria: Glam Wear, Neon Colour
Odcień: 06
Cena: 11,50
Gdzie kupiłam: Gdynia, C.H. Wzgórze
Pojemność: 10 gram 
Konsystencja: zdecydowanie za rzadki
Długość wysychania: z wysuszaczem to około 30 minut
Ilość warstw do pełnego krycia: 1 grubsza warstwa
Rodzaj pędzelka: średnio szeroki, wygodny w użyciu
Aplikacja: niezbyt prosta, ponieważ lakier jest bardzo rzadki
Trwałość: lakier wytrzymał na moich paznokciach 6 dni, po tym czasie zaczął on odpryskiwać z prawej ręki, ale na lewej trzymał się bez zarzutu (już teraz wiecie, że jestem praworęczna :))
Zmywanie lakieru: nie miałam z tym większych problemów, schodzi całkiem łatwo
Ocena koloru: jest to błękit wpadający w lazurowy odcień, wyjątkowy i idealny kolor na lato, ponieważ przypomina mi błękit Adriatyku
Ogólna ocena:  Lakiery z Bell'a bardzo lubię więc i ten mnie nie zawiódł. Co prawda mógłby być on trochę gęstszy bo to ułatwiłoby malowanie. Z pewnością malowanie tym lakierem wymaga wprawnej ręki.
Ocena punktowa: Daję temu lakierowi 4/5. 

A co Wy o nim sądzicie?

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię lakiery z Bell, a ten kolor jest po prostu cudowny! Zapraszam przy okazji na mój blog http://lakierowelove.blogspot.com/ - dzisiaj zaczynam swoją działalność :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę ,że mamy podobne tytuły blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się przekonać do tej firmy, ale kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor, podobny mam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor:) Masz ładny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo tych drobnych wad.. Lakier ma piękny kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.