Obserwatorzy

sobota, 10 sierpnia 2013

Bubel - Nivea BB Cream.

Dzisiaj o bublu kosmetycznym, na którego natrafiłam  ostatnio.


Przedstawiam Wam krem BB od Nivea.

Bardzo lubię kosmetyki z firmy Nivea. 
Jednak ten krem BB zupełnie się u mnie nie sprawdził. 

Pierwszym problemem jest z pewnością kolor - jest dla mnie zdecydowanie za ciemny mimo że mam ciemną karnację i jestem opalona. Krem dostałam w prezencie więc niestety nie miałam wpływu na wybór koloru.


Drugi problem to produkt sam w sobie. Po nałożeniu zaczyna się rolować i podkreśla wszystkie suche skórki. Z racji tego, że odcień jest zbyt ciemny wyglądam jakbym źle nałożyła samoopalacz.

Produktu na pewno nie kupię ani nie użyję ponownie.

Jeśli ktoś jest chętny żeby go przygarnąć to piszcie.

A czy wy miałyście ten krem BB?

3 komentarze:

  1. ja nawet się nie patrzę w stronę tych BB

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko jeden krem BB - firmy Delia. Testowałam najjaśniejszy odcień, a i tak miałam wrażenie, że moja skóra wygląda jak po nieudolnie nałożonym samoopalaczu i również podkreślał suche obszary. Czyli nie tylko Nivea jest bublem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.