Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

FC Barcelona Nails! i relacja z Super-Meczu.

Akurat tak się złożyło, że po moim powrocie z Chorwacji udało mi się pojechać na mecz, który odbył się w Gdańsku na 
PGE Arenie. Dla niewiedzących: jest to jeden z 4 stadionów
wybudowanych specjalnie na Euro 2012.

Mecz po wielu perypetiach odbył się w końcu 30.07.
Naprzeciw siebie stanęli piłkarze FC Barcelony i Lechii Gdańsk.

Była to niezwykła okazja żeby zobaczyć pierwszy raz na żywo FC Barcelonę (niestety nie w całej okazałości bo zabrakło Hiszpanów, ale najsłynniejsza postać czyli Leo Messi był). Nie
sądziłam, że możliwość zobaczenia FC Barcelony na żywo wywoła u mnie tak wielką radość i ekscytację. Przy okazji miejsce miała historyczna chwila, kiedy to brazylijski piłkarz Neymar zadebiutował w barwach FC Barcelony. Podczas meczu emocje sięgały zenitu. Stadion zrobił na mnie niesamowite wrażenie :) Byłam na nim już drugi raz, a le na meczu dopiero pierwszy. Co prawda wynik meczu nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia, a wręcz lekko rozczarował, ale był to sparing czyli mecz towarzyski 
więc za dużo od takiego meczu wymagać nie było można.


Nie byłabym sobą gdybym nie "ubrała" moich paznokci w odpowiednie barwy :)
Namęczyłam się nad tym bardzo i mam świadomość, że nie są one perfekcyjne, ale i tak jestem z nich dumna :) Poza tym trening czyni mistrza :) 



Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z wyjazdu :)


 Nie mogłam wybrać innej koszulki jak tej z Messim i 10 :) 
Dziękuję M. za pożyczenie mi jej :)
Ponieważ pierwotnie nie miałam jechać na mecz,              nawet nie pomyślałam o tym żeby zakupić sobie własną  
koszulkę, ale na następny raz będę już przygotowana :)


A to drużyna w drugiej połowie meczu.


 Moje pierwsze zdjęcie Leo Messiego :)


Stadion nocą prezentuje się na prawdę pięknie! 


Jestem bardzo zadowolona, że byłam na tym meczu.
I bardzo dziękuję M. dzięki któremu mogłam pojechać na mecz. Wiem jak dużo trudu w to włożył i jak wiele czasu poświęcił. Dzięki M. spełniło się moje marzenie :)

To by było na tyle :)

Czy któraś z Was też wybrała się na ten mecz? :)

3 komentarze:

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.