Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

Lśniący brąz. Bell "Air Flow" 706 i Revlon "Scented Parfum" Colada Fizz

No i niestety znowu trzeba było wrócić na uczelnię.
Zajęć tyle samo, ale za to przedmioty o wiele trudniejsze.

W ostatnim czasie bardzo tęsknie za wiosną, stąd też wpadłam na pomysł żeby dodać moim brązowym paznokciom trochę "słońca".
Najpierw paznokcie pomalowałam zwykłym brązowym lakierem z Bella z serii Air Flow w kolorze 706, a następnie pokryłam je warstwą lakieru z Revlonu z serii Scented Parfum w kolorze "Colada Fizz", o którym na pewno coś Wam napiszę w innym poście.




Jak Wam podoba się to połączenie?  
Czy też już nie możecie doczekać się wiosny?

5 komentarzy:

  1. drobinki dodają mu uroku, choć zazwyczaj nie przepadam za brązami. i ja tak samo nie mogę doczekać się wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny brązik wzbogacony brokatem:) Ja też chcę już wiosnę! Na blogu SheLazY w komentarzu byłaś ciekawa jak wygląda niebieski lakier żelowy Wibo. Jak byś chciała to możesz zobaczyć na moim blogu: http://donnalavita.blogspot.com/2013/03/powiew-wiosny.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mega efekt! Trochę chyba jak Wibo z najnowszej kolekcji?:) chciałam go dziś kupić, ale ostatecznie wzięłam inny, z blogerskiej kolekcji Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem bo ostatnio lakierami Wibo się nie interesowałam :) I jaki odcień z blogerskiej kolekcji wybrałaś? :)

      Usuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.