Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Przywołujemy wiosnę!

Jak tytuł posta mówi chcemy żeby wiosna przyszła do nas jak najszybciej. Akcję pod takim hasłem zainicjowała Jamapi : Przywołujemy wiosnę! Zachęcam Was do wzięcia udziału w tej akcji!

Dzisiejszy wieczór powinnam spędzać na imprezie urodzinowej u koleżanki, ale niestety i mnie dopadła choroba, więc byłam zmuszona zostać w domu. Temperatura i cała masa tabletek to to czego najbardziej nie lubię. Jednak nadrobiłam zaległości filmowe i nareszcie obejrzałam drugą część czwartej części "Zmierzchu". Bardzo pozytywnie się kończy :) Polecam wszystkim fanom "Zmierzchu", którzy jeszcze nie widzieli.

U mnie niestety zima nie odpuszcza. Wczoraj było 6 stopni i padał śnieg... Miałam nadzieję, że przy takiej temperaturze śnieg się stopi. Niestety moje nadzieje zostały zawiedziona i pokrywa śnieżna wzrosła o kilka centymetrów. Jak tak dalej pójdzie to na Śmigusa-Dyngusa będziemy rzucać się śnieżkami... 
Jak to ostatni pewna mądra pani profesor powiedziała: "Zima stara się nadrobić na Wielkanoc, bo na Boże Narodzenie śniegu nie było". A ja już wiosny doczekać się nie mogę. I myślę, że nie tylko ja :) 
Jak tam u Was widać już oznaki wiosny?

Tak na poprawę humoru Marek Grechuta:
http://www.youtube.com/watch?v=KvdNyMgA16E

Dzisiaj fuksja, kokardka (muszę jeszcze nad nią popracować bo miałam dużą przerwę w zdobieniu i wypadłam z wprawy) i kropeczki :)

Tak wiosennie i przyjemnie :) 



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne paznokcie *,*
    Pozdrawiam,
    wera-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutkie ;3 <3 *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za lakier ten fuksjowy??? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropeczki zawsze wyglądają tak uroczo i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.