Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Na ratunek paznokciom: Odżywka AVON Nail experts - gel strength base coat

Dzisiaj trochę o pielęgnacji moich paznokci.

Niestety nadeszła ta chwila kiedy zostałam zmuszona odstawić moje ulubione odżywki z Eveline. 


Tą odżywkę posiadam aktualnie. Próbowałam różnych odżywek i ta działała na mnie najlepiej, o ile co jakiś czas robiłam sobie przerwę i kupowałam inną z tej serii. 

W ostatnim czasie zauważyłam, że moje paznokcie zaczęły się okropnie rozdwajać więc postanowiłam działać. Robiłam 20 minutowe kąpiele w ciepłej oliwie z oliwek i to przynosiło efekty do czasu, aż nie zaczęłam znowu stosować odżywki. Wtedy wróciło rozdwajanie i łamanie. Zaczęłam szukać winowajcy i znalazłam. Paznokcie po niej wyglądały okropnie, stały się suche co było przyczyną rozdwajania. Poza tym ten zapach... Okropność. Zaczął mnie dusić. Dlatego zdecydowałam się na zmianę.


Tą odżywkę mam już w swojej kolekcji od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz się do niej przekonałam.

O czym zapewnia nas producent:

Żelowa formuła wzmacnia paznokcie, utwardza, wygładza i nabłyszcza ich powierzchnię. Z proteinami pszenicy i wapniem. Można ją nakładać pod lakier jako bazę wzmacniającą paznokcie i na lakier jako utwardzacz.


Mnie do jej kupienia zachęciło przede wszystkim to, że można ją stosować pod jak i na lakier. O takim produkcie jeszcze nie słyszałam.


Na razie nie mogę za wiele powiedzieć, ponieważ stosuję odżywkę dopiero dwa dni. Jak na razie paznokcie są w dobrym stanie no i zapach odżywki nie jest tak uciążliwy jak tej z Eveline. Dzisiaj mam zamiar nałożyć na nią lakier. Zobaczymy czy paznokcie przestaną się rozdwajać :) 

A tak wyglądają moje paznokcie z odżywką (po wielu kąpielach w oliwie z oliwek):





Przepraszam Was za te skórki, ale to wina mojego "super" dokładnego aparatu. Gołym okiem na prawdę ich nie widać.

Ciekawa jestem czy ta odżywka się u mnie sprawdzi.

A czy Wy ją próbowałyście? Co o niej sądzicie?

6 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam z eveline wersję s.o.s i był koszmar rozdwajanie, miękka płytka a fe okropnie - jestem od ponad 2 lat wierna nailtekowi II i to w moim przypadku jest strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Jeśli ta z Avonu się nie sprawdzi to wrócę do Nail Teka :)

      Usuń
  3. ani avon ani eveline u mnie nie pomogly, polecam napewno wspomnianą już oliwę z oliwek.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z serii eweline polecam jedynie serum 9 w1 oraz 8 w 1 pozostale wywolywaly przynajmiej u mnie wszystkie dzialania niepozadane. Najleprza odzywka jaka stosowalam jest regenerum juz po trzech dniach stosowania sa bardzo wyraznie efekty. Przed nalozeniemozywki polecam delikatne polerowanie plytki paznokcia lepiej wchlaniaja sie w tedy wlasciwosci odzywcze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.