Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

HAUL ZAKUPOWY: 3 Lakiery Bell - Glam Wear, neon colour

Będąc ostatnio w moim ukochanym mieście (Trójmieście a dokładnie w Gdynii) znalazłam stoisko firmy Bell. 

W moim mieście lakiery Bell posiada tylko drogeria "Natura" i ich kolekcja jest bardzo uboga. Dlatego jak trafiłam na to stoisko to nie mogłam sobie odmówić zakupu lakieru. A że kupiłam aż 3... No cóż tak się zdarza ;)
Lakiery pochodzą z serii Glam Wear - neon colour i cena każdego z nich to 11,50.
Dzisiaj chcę Wam je tylko pokazać. Bardzo trudno było mi uchwycić na zdjęciu kolory, ale mniej więcej się udało :)


To pierwszy lakier z serii w kolorze 06. Jego recenzja ukaże się w przyszłym tygodniu :)



Drugi lakier z serii w kolorze  05.




Trzeci lakier z serii w kolorze 03.




 W kolejnych tygodniach będą pojawiać się ich recenzje :)

A Wy lubicie lakiery z Bell'a?

2 komentarze:

  1. Gdzie dokładnie w Gdyni znalazłaś takie stoisko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski przecudny! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.