Obserwatorzy

poniedziałek, 17 grudnia 2012

HAUL ZAKUPOWY!

To pierwszy tego typu wpis na moim blogu :)
W ostatnim tygodniu byłam się na małych zakupach w Super-Pharm i Rossmannie.

Co kupiłam: 

Krem  AA Therapy. Zawsze chciałam go wypróbować tylko cena odstraszała. Teraz udało mi się go dostać w cenie o połowę niższej :) 
Krem jest rewelacyjny. Moja skóra potrzebowała odżywienia bo jednak sam krem BB na zimę to zbyt mało. Jak najbardziej się sprawdza :) Dobrze twarzy nie matuje, ale za to świetnie nawilża.
 cena: 15 zł

Jedna z moich ulubionych linii mydeł z Nivea. Zapach bardzo ładny :)  
cena: około 12 zł

Żel do mycia twarzy. Spełnia swoją funkcję czyli po prostu dobrze myje twarz :) 
cena: około 15 zł

 Mój ulubiony płyn do soczewek. Bardzo dobrze usuwa osad oraz nawilża soczewki co powoduje, że nie muszę ich tak często nawilżać :) Jest to zestaw dla podróżnych w pudełeczku znajdują się dwie buteleczki o pojemności 60 ml, dwa pojemniczki na soczewki oraz fajna torebka ze szczelnym zapięciem do której możemy wsadzić płyn żeby nam się nie rozlał. 
cena: około 10 zł

Biosilk jedwab do włosów. Rewelacyjnie odżywia moje włosy. Na zimę jest idealny a w dodatku ślicznie pachnie!
cena: około 4 zł

No i słynne już rybki Dermogal. Rzeczywiście są rewelacyjne! Zapach przypomina mi orzechy a nie tak jak niektórzy uważają ryby. Świetnie nawilżają , bardzo szybko się wchłaniają. Idealne na zimę. 
cena: 15.49

No i to by było na tyle :)

Pozdrawiam Was ciepło!!!

9 komentarzy:

  1. Świetne zakupy! ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry wybór kilka z tych kosmetyków sama uzywam :D

    obserwujemy ? ?
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Biosilk <3
    Ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy. Ja nie używam tylu kosmetyków. Tylko tonik i żel z serii Nivea Visage Young + przemywam twarz wodą ;)) Czasem oczywiście pomaluję się tuszem do rzęs, ale obdarowana jestem dziecinną urodą, więc od czasu do czasu c;
    +Również obserwuję ;)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy :)

    Obserwujemy ? Będzie mi bardzo miło jesli do mnie wpadniesz ♥
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się czaję na ten krem z AA, faktycznie matuje? Bo kiedyś kupiłam matujący z innej firmy i raczej z matującym miał niewiele wspólnego.


    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.