Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2012

TAG: Gotowa na Święta.

A dzisiaj pierwszy na moim blogu TAG.

Został on zaczerpnięty z bloga: http://daarcy.blogspot.com.
TAG: Gotowa na Święta.
No to zaczynamy :)

1.Jaki jest twój ulubiony świąteczny film ?
Mój ulubiony film a raczej bajka to "Rudolf czerwononosy Renifer" i oczywiście "Kevin sam w domu".

2.Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor ?
Trudno jest mi wymienić jeden bo jest ich kilka: złoty, zielony i czerwony.

3.Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję ?
Oczywiście, że się stroję :) Święta to świetna okazja żebym mogła na spokojnie "pobawić" się z makijażem i ubrać coś eleganckiego :) Nie wyobrażam sobie świąt w dresie lub piżamie.

4.Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to  co by to było i dla kogo ?
Jeśli mogłabym kupić tylko jeden prezent to myślę, że nie kupiłabym wcale, ponieważ nie chciałabym żeby komuś było przykro, że nic nie dostał. 

5.Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek ?
Prezenty otwieram zawsze w Wieczór Wigilijny razem z moją rodziną.

6.Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników ?
Niestety nie budowałam, ponieważ nigdy wcześniej na ten pomysł nie wpadłam, ale w przyszłym roku na pewno spróbuje :)

7.Co lubisz robić w przerwie świątecznej ?
Najbardziej lubię czytać książki, spacerować i spędzać czas z moją rodziną na rozmowach. 

8.Czy masz jakieś świąteczne życzenia ?

Mam jedno i  ono właśnie się spełniło :) Teraz marzę tylko o tym żeby co roku było tak samo :)

9.Ulubiony świąteczny zapach ?
Zdecydowanie zapach pomarańczy w którą wbite są goździki oraz zapach świeżej choinki.

10.Ulubiona świąteczna potrawa ?
Zdecydowanie barszcz z uszkami!


 A Wam życzę:
Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt spędzonych w rodzinnej, ciepłej atmosferze! Dużo miłości, radości, spełnienia marzeń i samych sukcesów! Pełnych brzuszków no i oczywiście udanych prezentów :)

4 komentarze:

  1. świetny blog♥ ja nie zrobiłam niestety tego tagu, chociaż go widziałam. dziękuje za komentarz na moim blogu :* plus: śliczny nagłówek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ten barszcz z uszkami♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie : D
    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi spełniło się wszystko. Prezenty wymarzone i wcześniej wspominana zgoda z kolegą. To największy prezent i wartość świąteczna, jak dla mnie. To symbol pojednania. Oczywiście wzajemnie C:

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.