Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Życzenia i sylwestrowe paznokcie :)

No i nadszedł wreszcie koniec tego strasznego roku :)
Wiele się w nim wydarzyło złego, ale i na całe szczęście dobrego. Dzisiaj zrobiłam podsumowanie i nie jest tak źle jak mi się wydawało. Jednak chciałabym żeby ten 2013 był lepszy i bardziej zwariowany :) 

Dzisiaj będzie dużo zdjęć bo nie chciałabym Was zanudzić  moim "gadaniem" :)

Długo kombinowałam co by zrobić z paznokciami. Zwykła czerwień jest piękna i elegancka, ale na sylwestra chciałam trochę zaszaleć, dlatego połączyłam mój ulubiony ostatnio lakier z Miss Sporty (kolor 150) 
z brokatowym lakierem Golden Rose (numer 288)
 i zwykłym zakupionym w Empiku (w celu dekorowania bombek) brokatem w kolorze srebrnym :) 
A oto efekt końcowy :) 

 Tutaj moje "piękne" papiloty :) Zobaczymy jakie wyjdą mi loki :)

W co się ubieram?
Sama jeszcze niestety nie wiem. A Wy co macie zamiar założyć?

 Może i chwalenie się nie jest do końca ładnie, ale musiałam Wam pokazać co dostałam na święta od pewnego Mikołaja:D Coś o czym marzyłam od bardzo bardzo dawna, ale szkoda mi było pieniędzy - korektor i puder z Bourjois :) Jestem nimi absolutnie zachwycona! Pierwszy raz trafiłam na róż który pachnie :) Co prawda dość ciężko i orientalnie, ale mimo wszystko ładnie :) W środku różu znajduję się lusterko i pędzelek, czyli wszystko co jest potrzebne do szybkiej poprawy makijażu :) 
Jeszcze raz dziękuję bardzo mojemu wspaniałemu Mikołajowi :* 
No i na koniec chciałam Wam polecić na prawdę fajną gazetę :) Kiedy kupiłam ją po raz pierwszy byłam mile zaskoczona, ponieważ nie jest to typowa plotkarska gazeta. W środku znajdziemy wiele stron poświęconych modzie, ale również wywiady, ciekawe reportaże oraz felietony :) Idealna lektura na wieczór :)
No i na koniec Kochane chciałam Wam złożyć Noworoczne życzenia:
Życzę Wam, żeby ten nowy rok był lepszy niż poprzedni. Wielu sukcesów, radości no i oczywiście miłości :)  Dużo siły na stawianie czoła wyzwaniom i problemom oraz przypływu siły dla tych mających problemy z silną wolą (myślę, że dotyczy to nas wszystkich ;)). No i oczywiście udanej zabawy sylwestrowej!

Gorące całusy ;*

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się efekt jaki otrzymałaś na paznokciach : )

    OdpowiedzUsuń
  2. przypominam Ci, że jeszcze czekasz na Mikołaja ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki wyszły fajnie :)
    pozdrawiam i życzę szczęścia w 2013 !
    obserwuję i zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) I również życzę szczęścia :)
      Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  4. Śliczne paznokcie i też mam ten róż :* Obserwuje i licze na to samo http://wera-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.