Obserwatorzy

sobota, 11 stycznia 2014

Szminka Maybelline Super Stay 14 Hours w kolorze Infinitely Fuchsia 160

Szminka Maybelline Super Stay 14 Hours.



 Jest to moje pierwsze spotkanie ze szminką o przedłużonej trwałości.


Koło tej szminki chodziłam i chodziłam aż w końcu w Super-Pharm była na nie promocja. Wtedy się skusiłam. Szminkę kupiłam jakieś pół roku temu kiedy to w modzie szalał kolor fuksjowy. 


Jej kolor jest fenomenalny, mocna i intensywna fuksja. Szminka na ustach rozprowadza się dość ciężko, ponieważ jest klejąca i sucha. 


Na ustach mimo picia i jedzenia utrzymuje się około 3 godzin czyli nie jest źle. Poza tym ma piękny poziomkowy zapach. I jeśli chodzi o plusy tej szminki to tyle. Teraz czas na minusy a tych jest zdecydowanie więcej. Pierwszy raz mam ten problem ze szminką, że po jej nałożeniu podczas mówienia odbija się ona na moich zębach co wygląda okropnie. Jej noszenie na ustach nie jest dla mnie z tego powodu komfortowe, ponieważ co jakieś 10 minut muszę sprawdzać czy wszystko jest ok. Po drugie jak to bywa w przypadku szminek długotrwałych okropnie przesusza ona usta. Po jej zdjęciu potrzebna jest natychmiastowa pomoc pomadki nawilżającej. Kolejny minus to ten, że szminka ma tak duży rozmiar, że bez zaznaczenia ust konturówką nie sposób ją nałożyć.

Jeśli miałabym jeszcze kiedyś ja kupić to nie zrobiłabym tego bo te odciskanie się na zębach, mimo pięknego koloru, ją eliminuje.

3 komentarze:

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.