Obserwatorzy

czwartek, 23 stycznia 2014

Tania i rewelacyjna pomadka do ust Apteo Care z witaminami A+E

Do mojego miasta wreszcie przyszła zima a wraz z nią mrozy. Uwielbiam mróz, ale moje ręce i usta nie bardzo. Muszę wtedy o nie szczególnie dbać bo bardzo szybko się wysuszają i potem trudno jest je doprowadzić do normalnego stanu. 

Przed sezonem zimowym skończyły mi się pomadki, a że nie miałam czasu iść do drogerii poszłam do pobliskiej apteki. Tam Pani zaproponowała mi pomadkę za 5 zł. 
Dość sceptycznie podeszłam do tej propozycji, ale Pani zapewniła mnie, że sama ją używa i jest rewelacyjna. I rzeczywiście Farmaceutka miała rację. Pomadka ochronna z Apteo Care z witaminami A+E jest najlepszą pomadką na zimę jaką miałam. Rewelacyjnie chroni przed wysuszeniem ust podczas mrozu, pięknie nawilża i daje delikatny połysk a przy tym ma neutralny zapach i smak. Z tego co zobaczyłam w internecie ta firma posiada jeszcze specjalne pomadki na lato z filtrem uv. Z pewnością się na nie latem skuszę. 

Nie wiem jak jest z dostępnością tej pomadki. Wiem, że na pewno zajdziecie je w aptekach ponieważ Apteo Care to firma typowo apteczna. 

Moja jest już na wykończeniu więc lecę do apteki po kolejną pomadkę bo niedługo czeka mnie wyjazd w góry na narty a tam bez pomadki ani rusz :)


1 komentarz:

  1. Widziałam ją kiedyś, ale nie wzięłam, bo sądziłam że nie będzie fajna ale jak widać się myliłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.