Obserwatorzy

wtorek, 7 stycznia 2014

Przydatne aplikacje na smartfona. CZĘŚĆ 4 - LISTY ZAKUPÓW.

Kiedyś listy zakupów robiłam na zwykłej kartce papieru. Obowiązkowo do tego musiałam nosić długopis żeby skreślać produkty, które znalazły się w moim koszyku. Nie powiem żeby było to komfortowe. Poza tym bardzo często zdarzało mi się taką kartkę zostawić w domu, a przypominanie sobie zawartości kartki w sklepie zawsze kończyło się zapomnieniem jakiejś ważnej rzeczy.


Dlatego ściągnęłam aplikację na telefon, która rozwiązała ten problem. 

Telefon noszę zawsze przy sobie więc nie muszę pamiętać o zabieraniu kartek z domu. 
Poza tym jest to ekologiczne bo nie marnujemy kartek. 
Przetestowałam około 5 aplikacji tego typu i niektóre były totalną porażką, ponieważ miałam problem z ich obsługiwaniem bo były zbyt mało czułe albo miały zbyt mały rozmiar na ekranie. Moje szczęście było wielkie kiedy nareszcie trafiłam tą aplikację.


Przedstawiam Wam Listy zakupów.

 Aplikację możecie pobrać na GooglePlay dokładnie tu
Aplikacja musi mieć ikonkę taką jak poniżej.
Cover art

Rzeczą na której najbardziej mi zależało to możliwość stworzenia widget'u na ekranie telefonu. Dzięki temu podczas podświetlania ekranu mam ją cały czas na widoku i o niczym nie zapominam.


Dodatkową przydatną opcją jest to, że może utworzyć kilka list. 



Na każdej liście mamy możliwość odhaczania produktów, które mamy już w koszyku co jest w moim przypadku bardzo przydatne bo czasem zdarza mi się włożyć dwie takie same rzeczy do koszyka :D.




Aplikacja nie służy mi tylko jako typowa lista zakupów, ale również do zapisywania ważnych rzeczy, które muszę zrobić.



Naprawdę Wam ją polecam :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony GooglePlay.


Poprzednie aplikacja: 
E-FOOD, czyli wiesz co jesz
CARBODROID - Czy odpowiednio nawadniasz swój organizm?
CANDY CRUSH SAGA

1 komentarz:

  1. Hej, ale przecież E-food kładzie na plecy aplikacja "Wiesz co jesz", bo ma wielokrotnie więcej składników (i to nie tylko E), ale i diety np. na skórę, paznokcie, otyłość , antyrakowe, na choroby itp. Atykuł wymaga uaktualnienia :)

    K

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.