Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2014

RECENZJA: Wysuszacz NYC Get Up to Speed Turbo Dry Top Coat!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić mojego ulubieńca w kategorii wysuszaczy lakierów .

Ile razy zdarzyło Wam się malować paznokcie w pośpiechu? Wychodzicie z domu i patrzycie a tam poodciskany lakier. Ja tego nie lubię bo wtedy moje paznokcie stają się takie nieestetyczne. Moje problemy z poodciskanym lakierem skończyły się od kiedy odkryłam wysuszacz z NYC Get Up to Speed Turbo Dry Top Coat. Przeczytałam o nim na jakimś blogu.

Nie należy nakładać go bezpośrednio po pomalowaniu paznokci tylko należy odczekać dwie minuty. Długość schnięcia lakieru to około 20 minut. Normalnie lakiery na moich paznokciach schną jakieś 1,5 godziny więc dla mnie ten wysuszacz to rewelacja i nie wiem jak kiedyś dawałam sobie bez niego radę. 

 Jego wielką zaletą jest to, że bardzo łatwo się go rozprowadza dzięki pędzelkowi średnich rozmiarów, nie bąbluje na paznokciach, nadaje paznokciom piękny połysk i ma dość niską cenę (około 9 zł). Jego zapach jest do zniesienia. Jest on oczywiście bezbarwny.
W sklepach w Polsce nie jest on dostępny. Ja swój zamawiałam już jakiś rok temu na Allegro bo kupowałam większą ilość. Teraz widzę, że nie jest on już niestety tam dostępny, ale znaleźć go możecie w drogeriach internetowych za około 7 zł.


A czy Wy możecie polecić jakieś wysuszacze?

9 komentarzy:

  1. ja zazwyczaj polegam na cierpliwości a kiedy ta sie kończy sięgam po spray z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę Cię jedynie przestrzec przed wysuszaczem z Avonu, nie bierz go nawet jeżeli ktoś Ci go będzie chciał dać za darmo:P Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam ciepło Ala!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obecnie mam jakiś wysuszacz, utrwalacz i nabłyszczacz w jednym z eveline i nie narzekam na niego zbytnio:) faktycznie wysusza moje pazury migiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wysuszacz już przetestowałam :) Tylko strasznie szybko mi zgęstniał :(

      Usuń
  4. pierwszy raz widzę tego cudaczka :) ja lubię Essie good to go- niezawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy ever, wielokrotnie przetestowany, warty swojej nie najniższej ceny http://orlybeauty.pl/pielegnacja-paznokci-wysuszacze-lakierow-snap-18ml-p-30.html?osCsid=doo9n7dle4dger3brgal836ha4

    OdpowiedzUsuń
  6. ten wysuszacz z NYC to istne cudo i rewelacja!! ale nigdzie juz nie można go dostać :((((( dziewczyny, może wiecie gdzie jest dostępny???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety właśnie nie jest dostępny. Mi została już ostatnia buteleczka :( Będę musiała przerzucić się na coś innego.

      Usuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.