Obserwatorzy

sobota, 4 stycznia 2014

Podsumowanie bloga od początku jego istnienia.

Na początku miał być to wpis podsumowujący rok 2013, ale zauważyłam, że takiego podsumowania nigdy na moim blogu nie było dlatego postanowiłam zrobić takie od początku jego założenia.

Najważniejsza informacja to ta, że mój blog w tym roku zmienił adres z kosmetyczny-misz-masz na mysweethawaii :)

Pierwszy post na moim blogu pojawił się 08.06.2012 roku i była to moja propozycja patriotycznego zdobienia paznokci na Euro 2012 klik.

Najpopularniejszym wpisem na blogu był wpis o tipsach Essence click & go klik.

W sumie na moim blogu jest 57 postów.

Łączna suma wyświetleń mojego bloga wynosi 5.760 .

W sumie mam 39 obserwatorów. 

Najczęściej komentowanym postem był post "Świąteczne paznokcie" klik.

Dziękuję Wam bardzo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.