Obserwatorzy

wtorek, 25 września 2012

jesienne paznokcie - Bell "Air Flow" 706

No i niestety przyszła już jesień. Dni są coraz krótsze, humor coraz gorszy i zaraz trzeba będzie się uczyć bo zaczynają się studia. Jak dla mnie nie najlepsza to perspektywa. Ale z drugiej strony niedługo będą Święta :) A Boże Narodzenie uwielbiam! Ten cudowny klimat, choinka... Ale wracając na ziemię... W poniedziałek niestety mam egzamin na prawo jazdy i spędza mi to sen z powiek. Mam nadzieję, że się uda...

Dzisiaj takie typowo jesienne paznokcie.
Szalenie podoba mi się ten czekoladowy kolor a Wam?

Jest to lakier firmy Bell w kolorze 706.
Trwałość: około tygodnia
Pełne krycie: mi starcza 1 grubsza warstwa
Cena: około 13 zł
Moja ocena: Lakier jest bardzo dobry. Nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń. 
Trzymajcie się i nie dajcie się chorobie bo w taką pogodę to niestety o nią łatwo.

Pozdrawiam!
Hawaii

3 komentarze:

  1. Niom jesień nadeszła, nawet fajnie, ale ja już tęsknię za latem:))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, bardzo mi się takie tonacje podobają!
    też wolę lato. ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.