Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

Prawa konsumenta i zakupy.

Dzisiaj post dzięki któremu, mam nadzieję, nie popełnicie podczas zakupów tego błędu, który niestety popełniłam ja.

Czyli dzisiaj trochę o prawach konsumenta a w zasadzie jednym dotyczącym zwrotu zakupionego towaru.

Zacznijmy od historii :)

A było to tak:
Jakiś czas temu zakupiłam w Naturze tipsy. Te z Was, które śledzą mojego bloga na pewno o tym wiedzą ponieważ tipsy okazały się tragiczne. Jednak wracając do zakupów, cała szczęśliwa wyszłam z drogerii i udałam się do TK Maxx'a. A tam znalazłam o wiele lepsze tipsy. Były ładniejsze i było ich o wiele więcej a różnica cenowa między nimi a tymi z Natury była niewielka. Już chciałam je kupować jednak niepotrzebne mi były dwa opakowania tipsów. Coś trzeba było zrobić z tymi zakupionymi wcześniej...

... no więc postanowiłam, że  je oddam. Tipsy były oryginalnie zapakowane więc sądziłam, że nie będzie z tym problemu. I jakie spotkało mnie rozczarowanie, kiedy niemiła i bezczelna ekspedientka nie chciała ich przyjąć, nie podając przy tym żadnego racjonalnego uzasadnienia. Wściekła wróciłam do domu. 

Potem sprawdziłam czy odmowa przyjęcia zwrotu przez ekspedientkę była zgodna z prawem i okazało się,że niestety tak ponieważ to czy pracownik sklepu przyjmie zwrot zależy tylko i wyłącznie od jego dobrej woli. Ta Pani niestety dobrej woli nie miała.

Więc pamiętajcie jeśli chcecie coś kupić to najpierw zastanówcie się i poszukajcie czy w innym sklepie nie ma czegoś lepszego bo wasz zwrot nie zawsze może zostać przyjęty.
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.