Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Urodzinowe paznokcie part 1 - Bell Fashion colour 309

Dzisiaj moje kolejne przyozdobione paznokcie :) Tym razem jest to moje urodzinowe zdobienie :) Jak Wam się podoba?


A takich lakierów użyłam:
Na początku oczywiście moja ulubiona odżywka.

Potem lakier Bell w kolorze 309.

Następnie zdobienie wykonałam lakierem Essence w kolorze 94.

No i na końcu tradycyjnie użyłam 3 w 1 od Eveline.


Jak miło jest mieć urodziny :)


A tu na dole moja piękna roślina, którą zasadziłam około dwóch tygodni temu. I na urodziny zrobiła mi prezent i wykiełkowała:)
Dla ciekawskich jest to papryka:) Ładna prawda? :D

I zmieniając temat :)
Dziewczyny możecie mi polecić jakiś dobry szklany pilniczek do paznokci, który będzie służył mi przez lata? Bo mój obecny jest tragiczny.

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten lakier ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się :)

      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. też miałam w tym miesiącu urodziny:)świetnie pomalowane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wypróbowałam je.Zauważyłam ,że używamy tych samych lakierów xD.Naprawde super proszę o więcej takich pomysłow.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.