Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Niebiesko mi! - Bell "Glam Wear" 411

Cześć Dziewczyny! :)

Dzisiaj znowu paznokcie! I znowu niebieskie, ale za to inny odcień :) 
Lakier: Bell "Glam Wear" numer 411
Koszt: około 12 zł
Trwałość: lakier trzyma się na paznokciach około 5 dni, nie odpryskuje.
Moja ocena: Jak zawsze lakier firmy Bell mnie nie zwiódł. Jedyne co jest dziwne w tym lakierze to dość specyficzny zapach, który nie jest zbyt przyjemny. Na pewno nie pachnie on tradycyjnym lakierem. Ogólnie nie jestem zwolenniczką nakładania dwóch warstw lakieru na paznokcie dlatego ja wyznaję zasadę: Raz a porządnie. Więc na zdjęciu paznokcie są pokryte tylko jedną warstwą, która została nałożona na moją ulubioną odżywkę firmy Eveline "Paznokcie twarde jak diament". Na wierzch zawsze nakładam 3 w 1 firmy Eveline czyli wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz. Na prawdę polecam wam te dwa produkty firmy Eveline. Cena każdego z nich to około 12 zł a są na prawdę rewelacyjne! Chcecie o produktach do paznokci firmy Eveline osobny post?

4 komentarze:

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.