Obserwatorzy

sobota, 21 grudnia 2013

Zimowe zdobienie - śnieżynki.

Ostatnio czasu na bloga niestety mam niewiele.
 Jak to przed świętami bywa zostałam zaangażowana w lepienie, dekorowanie, krojenie, smażenie, doprawianie. 
Więc wieczorami nie mam już siły na nic.

Jednak nie mogłam sobie odmówić udekorowania świątecznym motywem moich paznokci.
Czerwień to kolor, który kojarzy mi się ze świętami a śnieżynki to wiadomo zima:)

(To zdjęcie powinno być poziomo bo tak było robione aparatem. 
Nie mam pojęcia dlaczego po wczytaniu zostało one przestawione do pionu. Czy ktoś może wie jak z tym walczyć?)

A jakie Wy planujecie mieć paznokcie na święta? :)

2 komentarze:

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.