Obserwatorzy

wtorek, 15 kwietnia 2014

Maść ochronna z witaminą A - Tania i dobra?

W okresie zimowym miałam ogromne problemy z przesuszającymi się skórkami wokół paznokci i między  palcami. Kremy niezbyt dobrze sobie radziły z tym problemem więc szukałam czegoś skuteczniejszego. Wiele blogerek i vlogerek polecało tą maść więc poszłam do apteki i kupiłam. Za 25 gramową tubkę zapłaciłam około 4 złotych. 


Spodziewałam się, że maść z witaminą A sprawi, że moje problemy znikną. I rzeczywiście problemy po kilku dniach znikły, ale potem pojawiły się okropne przesuszenia po bokach palców i na dłoniach. Moje dłonie wyglądały tak jakbym miała łuszczycę. 

Dlaczego tak się stało nie wiem, ale nigdy więcej już nie sięgnę po tą maść no chyba, że będę chciała wyleczyć oparzenia słoneczne bo w tej roli sprawdza się idealnie.

3 komentarze:

  1. Najlepsze są właśnie takie zwykłe maści. Nie przereklamowane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jeszcze ta maść nie zawiodła i nie mam pojęcia czemu u Ciebie tak zadziałała :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tej maści, ale też nie miałam specjalnie potrzeby, żeby jej używać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.