Obserwatorzy

środa, 11 września 2013

Pisanina: Inne urodziny...


I znowu kolejne urodziny...

Kiedyś powodowały ogromną radość dzisiaj powodują smutek i łzy...

Dziewczyny, jeśli kogoś bardzo kochacie to idźcie do tej osoby lub napiszcie jej, jak jest dla Was ważna i jak bardzo ją kochacie.
Bo niestety przychodzi czas kiedy jest już na to za późno.

Ja wierzę, że osoby, które odeszły są przy nas cały czas. Tylko musimy na nowo nauczyć się z nimi rozmawiać.

Ja dzisiaj w chwili radości złapałam się na myśli: Czemu ta bliska mi osoba do mnie dzisiaj nie zadzwoniła z życzeniami? Bardzo szybko przyszedł smutek i odpowiedź. Odeszła...

Mam nadzieję, że ta osoba mimo iż jest tak daleko to wie że mimo iż minęło trochę czasu od jej odejścia to wciąż bardzo ją kocham.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.