Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Zapraszam Was na Letni TAG :D


1. Jakie są twoje ulubione lody?

W lecie najbardziej lubię sorbety, ponieważ są pyszne i  przyjemnie chłodzą. Najlepsze są te z firmy Grycan o smaku mango i truskawki. Polecam!






2. Twój ulubiony owoc?
Moje ulubione owoce to truskawki,poziomki, kiwi i ananasy!











3. Japonki, sandały czy baleriny?
Zdecydowanie wolę sandały, ale nie takie płaskie tylko te na 
koturnie. Te poniżej są prześliczne i pochodzą od Diane von
 Furstenberg. Też Wam się podobają?





4. Jaki lubisz lakier na stopach- french, kolor czy bez lakieru?
Na stopach preferuję klasyczny i nieśmiertelny french, który 
sama sobie robię :)





5. Jak lubisz się opalać- solarium, samoopalacz czy słońce?
Tylko i wyłącznie słońce. Nie lubię solarium, ponieważ skóra po nim specyficznie "śmierdzi". Poza tym opalanie w solarium przyspiesza proces starzenia się skóry no i 
oczywiście jest niezdrowe.




6. T-Shirt czy Top?
Zdecydowanie top, ponieważ w gorące dni w T-shircie trudno jest wytrzymać. 



7. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?
Zdecydowanie krótkie spodnie, ponieważ są najwygodniejsze i najpraktyczniejsze.



8. Basen,jezioro czy morze?
Zdecydowanie morze! Co prawda nie przepadam za morzem Bałtyckim, ponieważ nad nim pogoda jest strasznie zmienna, ale za to uwielbiam Adriatyk! Woda w Adriatyku jest przejrzysta i niesamowicie ciepła. Na poniższym zdjęciu mojego autorstwa możecie zobaczyć, że nie kłamię ;)


9. Jakie masz plany na wakacje/urlop?
Ja w tym roku wybieram się już po raz kolejny (szósty lub siódmy) do mojej ukochanej Chorwacji. Przemili ludzie, przepyszne jedzenie, sprzyjająca pogoda (cieplutko i brak
deszczu), przejrzysta i ciepła woda no i totalny relaks :)


Wszystkim Wam życzę udanych wakacji i taguję wszystkich :)

4 komentarze:

  1. Lubię takie tagi. Ja w sumie od lutego nie pisałam na blogu, posty dodaję raz na 2,3 4 tygodnie bo tyle mi wystarczy. Pozdrawiam cieplutko:)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam sorbety, przede wszystkim cytrynowe. Kocham poziomki i na samą myśl o nich dostaję slinotoku :P a Chorwację pokochałam od pierwszej chwili, ale te nieszczęsne rybki po pierwszym pływaniu skutecznie zniechęciły mnie do kolejnych kąpieli...:/
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubione lody!
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.