Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

Piękny kolor od Rimmel 619 Pulsating

Dawno mnie tu nie było. 
Niestety sesja trwa i nauki jest bardzo dużo. 
Jednak mam nadzieję, że przynajmniej raz w tygodniu uda mi się coś napisać :)

Dzisiaj post o lakierze Rimmel, który dość długo przeleżał w mojej szufladzie, ponieważ gdy pierwszy raz pomalowałam nim paznokcie uznałam, że to nie mój kolor. Jednak teraz odkryłam go na nowo i jestem nim zachwycona! 

Kolor jest na prawdę genialny, a i aplikacja dzięki szerokiemu pędzelkowi jest łatwa i przyjemna :)

Czy lakier rzeczywiście wysycha w minutę?
No niestety nie. U mnie sechł tak jak tradycyjny lakier czyli około pół godziny (ale przynajmniej udało mi się na chwilę odetchnąć i obejrzeć serial :D)
I bez top coatu jest on niestety półmatowy.


Na paznokciach prezentuje się on rewelacyjnie :) Zebrałam dość dużo komplementów z jego powodu.


Kolor: 619 Pulsating
Czas schnięcia: około 30 minut z wysuszaczem
Cena: około 10 złotych
Trwałość: Lakier utrzymuje się na moich paznokciach standardowe 3 dni.

No i jak na razie to na tyle :)

3 komentarze:

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.