Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

Niewalentynkowe paznokcie ;) Bell "Glam Wear" 409

Wszędzie głośno o Walentynach...
Ja będę wyjątkiem i nie będę malować serduszek na paznokciach. 

Dlaczego?
Uważam, że jest to bardzo komercyjne święto. Owszem miło jest coś dostać, ale mimo wszystko jest to święto wymyślone przez Amerykanów, według mnie głównie po to aby zarobić.
Więc mimo że swoja drugą połówkę znalazłam to tego święta nie lubię.
Dzisiaj po prostu "zwykłe" paznokcie :)
Jakiś czas temu zakochałam się w fuksjowym kolorze. Ostatnio kupiłam sobie szminkę w tym kolorze (jednak okazała się ona dość kłopotliwa o czym na pewno jeszcze napiszę).

Dzisiaj lakier fuksjowy z Bell'a.

Kolor: 409
Czas schnięcia: około 30 minut z Top Coatem z Eveline
Cena: około 13 zł
Trwałość: Około 4 dni. 
Krycie: Mi wystarczy jedna grubsza warstwa.



I na koniec oczywiście Top Coat z Eveline 3 w 1.

Trzymajcie się ciepło :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier super, uwielbiam taki kolor na pazurkach zamiast czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kolor. Mam podobny z serii Air Flow i spisuje się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. długo schnie :P
    mam tą odżywkę 3w1 i chwalę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo ten kolor. Sama miałam podobny na wakacje, ale moim problemem, co jest dziwne, jest pomalowanie lewej ręki .__.


    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham lakiery do paznokci <3

    http://smieszka95.blogspot.com/ - zapraszam, chciałabym aby dużo ludzi wyrażało opinie o moich wypocinach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak się spisuje top Eveline?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja:) Na pytania pozostawione w komentarzach odpowiadam pod nimi.

Komentarze są moderowane.